May 6, 2011

Buasir Part 2

Hi...lama giler tak update blog semenjak ada blogshop ni....heee..Kedai on9 kami dah start semenjak Feb ari tu...jemputla datang ye....cuci mata kot2 ada yg berkenan....

Untuk entri ni aku nak mintak maaf sebab sebenarnya ramai yg email & tanya kat FB pasal klinik buasir kat klang & pendang tu lepas diorang baca pasal entri buasir aku tu....sori sebab aku lambat update...bukan ape aku dok sungai petani pas tu bila aku tanya mak mertua aku, aku pung jadi tak paham bila nak explain kat korang kat mana klinik nya tu....sebab aku tak pi kat sana....

Tapi minggu lepas aku balik kampung aku tanya kat pakcik en.suami yg pernah buat rawatan kat sana....dia siap bagi name card klinik tu...memang rezeki korang la eh....

Ng Poh Kok Piles Centre
80-A (First Floor), Jalan kapar, 41400 Klang, Selangor.
No. Telefon : 03-33426853

Consultation Hours :
Monday - Saturday
8am - 12 noon
1pm - 4.30
Sunday
8am -12 noon

Oleh sebab jalan kat klang tu dah berubah aku bg yg senang la..ni pung ikot kata pakcik aku tu...hehe

Klinik tu menghala ke jalan kapar (batu 1) dekat tokong cina
Lepas roundabout sederet dgn bangunan yg ada kamdar
Klinik tu bangunan lama...bangunan buruk sket kot....
Kat bawah klinik tu ada klinik Sukmalingam (xtau la btl ke x ejaan tu)
Kat atas tu klinik buasir tu namanya Perubatan Tabib cina

Good luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...