January 9, 2010

Hepi bezday bie....




9 Jan 2010

Hari nih bezday rektot tp kene postpon celebration sbb rektot pi KL smlm ader GBOP kat PGRM...huhu....esok mlm baru balik...aku dah tempah cupcakes dah ari isnin nak pi amik ngn rektot kat umah kak Yus tuh...kat sg petani gak....nak wat surprise kat dia...

Bln lepas aku dah bg hadiah kat rektot...awai giler bg...haha...aku belikan dia beg East India kat sogo...beg tuh ala2 beg rizalman...cantik...kira beg tuh merangkap hadiah bezday & anniversary kitorg 7 Jan ari tuh...tapi tadi aku pi centre square pi cari cincin silver utk dia...dia mmg suka pki cincin tp ari tuh cincinnye jatuh batu dia....so td dpt gak cincin yg sama cam yg dulu....hehe

citer pasal anniversary ke-3 thn nih...rektot bg aku 3 kuntum bunga ros merah....suka2...thn lps dia bg 2 kuntum thn nih 3 kuntum sbb kuntum bunga tuh bergantung pada baper thn anniversary kitorg...haha...mula2 dia nak pi dia tak bg aku ikot...pas tuh mlm tuh nak pi mkn2 ader bunga kat sit keta....haha....mlm tuh pi mkn kat rimau menangis yg ditaja oleh mr hisham...macih bebanyak....



tapi ada lagi 1 hadiah anniversary rektot bagi kat aku...hikhikhik...E71....syok sgt!

For Bie...semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia selalu ngn org tersayang....heee....saya sayang awak sgt2....(ganda 23)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...