October 25, 2010

Penyelamat Rumahtangga

Aku ni bukannya ape membebel macam tipikal housewife tu...aku tak suka membebel2 nih ala2 makcik2 ahli mesyuarat tingkap setiap petang ni...jatuh la standard aku sebagai high class housewife...wah!statement...jangan ade yg bagi memo taubat kat aku dah la ye...huhu....aku tensen la ngan sorang housewife ni suka sangat sebok hal orang...

Yang dia nak sebok2 pasal hal orang ni kenapa...Lantak pi la kat orang tu...Selama ni pung bukannya dia amik tau hal orang tu...tetiba ni pulak la jadi caring sangat kat orang tu dlm misi menyelamatkan dunia....Kalo tak melibatkan aku takpa...ni kang nama aku pung mesti sama naik ngan cerita dia...takpe2 aku tunggu je...

Bukan tak penah jadik sebelom ni...aku ni malas je nak kecoh2...dah 2x ko mengglamerkan nama aku kan...main petik je nama aku kan....ingat ni Just because i don't care doesn't mean i don't know la...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...