December 20, 2010

Hadiah bezday in advance!

Ahad ari tu aku telah melakukan misi lari dari rumah sbb nak cari hadiah en.suami...bezday dia sebenarnye bln depan tapi aku suka cr bln 12 sbb ade YES....hahaha...save bajet!Thn lps pung aku bg bln 12 gak...

Ari tu aku telah melarikan diri ke Penang naik bas City Liner ke Butterworth...tambang RM4....nasib baik ikot highway dlm 1jam la...pas tu aku naik feri nak ke pulau...tambang RM1.20 pegi balik....sampai kat jeti sane aku amik cab sbb maleh nak tggu bas dah...tambang RM10 ke komtar...tapi bukan pi komtar pi kat Perangin Mall sebelah komtar tu....

Aku cari barang yg aku nak tu tapi harga same je...pas tu aku keluar sket ke kedai2 lot kat situ2 gak...pas tu aku jumpe 1 kedai tu....aku tengok ramai yg pi kedai tu...macam dah biase je dorang....kebanyakannya cina la....aku riki2 nasib baik barang yg aku nak tu ader & murah banyak la...pas tu aku tengok ader 1 lagi benda yg aku leh belikan utk en.suami....tawar2 dpt harga under bajet aku lagi....so aku beli la 2-2 nye ;)

Walaupung kopak sket kredit kad aku tapi demi yg tersayang...chewahhh!!!...hehe...

ni la barangnye ~ battery grip ngan beg kamera

Walaupung 3rd party punye harap2 en.suami hepi la menerimanye....kalo yg canonnye tu blom mampu lagi...huhu...tunggu la dpt keje thn depan yer (*_*)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...