January 14, 2011

Untuk yang sedang mencari jodoh


bukak2 je emel sat ni tetiba ade beratus2 mail dr facebook...malas tol nak delete...tapi aku dah setting kat facebook jgn hantar ape2 emeil lagi kat aku....aku malas nak delete....haha

tapi yg syoknya aku dpt emel dr MyJodoh

Assalamu'alaikum,
Anda dijemput untuk menyertai myJodoh sekiranya anda 'sedang' dan 'bersungguh-sungguh' di dalam pencarian pasangan hidup.
myJodoh telah wujud semenjak tahun 2002 dan merupakan portal pencarian pasangan hidup yang pertama dibina untuk muslimin dan muslimat di Malaysia. Secara diam-diam myJodoh telah membantu beratus-ratus pasangan menemui pasangan hidup mereka.
Klik pada link berikut untuk menyertai myJodoh.
http://www.myjodoh.net/
Sekian, terima kasih.
Webmaster myJodoh webmaster@myjodoh.net

haa cam tu la....ekceli besfren aku pung join gak benda ni...yg besfren aku tu lepas berkenalan & suka sama suka diorang pung kawen...Alhamdulillah skang dah ade 2 org anak lelaki yg cute....so sape2 yg tak dapat nak cari sendiri tu leh la register kat sini okeh...jangan malu jangan segan identiti akan dirahsiakan...ceh mcm promoter pulak....

kawan aku cakap masa nak register tu dia kena byr rm50 dulu la...skang xtau bape...pas tu nanti kita isi la buti2 diri...pas tu nanti dia bagi la kita calon2nya....pas tu amik la langkah seterusnya....

ada pro & kon la kalo korang nak join mcm2 ni....up to u....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...