November 5, 2011

Salam Aidiladha


Hi as salam...lama dah xupdate blog...sebok bebenor...sebok menguruskan Devout Shop =)

Yang paling best meniaga masa bulan posa...wah!utk raya je semua orang punya kuasa membeli sangat tinggi...tak kisah harga berapa janji cantik & berkualiti diorang sanggup membeli...betul la kata orang meniaga apa pung time ramadhan mesti laku punya...yang penting jujur & ikhlas...tak mau tipu2 =)

Setat meniaga ni even on9 pung kita akan berjumpa dengan macam2 ragam manusia yg tak penah kita jangka ada jugak org mcm ni kat dunia...ye la kita kan kene berbaik sangka...hehe...yang paling best skali kawan yang kita sangka kawan pung boleh tikam kita dari belakang...bukan sekali ke 2x dia wat cam tu...4x okeh!...wah kira tahap kesabaran aku ni tinggi jugak la sbb tak kene maki ngan aku...aku dah bengang sgt smpai sekarang ni malas nak bertegur sapa ngan dia..kalau dia tegur kt chatroom tu aku balas sepatah jer la...

Selain tu ada la jugak kastemer2 yg banyak betul songehnye...tak pe la customer always right kan...kalau takde kastemer kang mcm mana bisnes aku nak jalan...huhu...selagi boleh sabar tu sabar je la...kalau dah xleh sabar aku block je la nti....hahaha...

Ekceli malam ni malam aidiladha...aku beraya umah yob aku kat Ipoh...1st time ni raya kat sini...tadi jalan jem plus hujan giler lebat...huhu...yg paling syok perut lapar giler...

Lastly, Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat Islam espesyeli kepada tetamu2 Allah...bila la saya nak merasa jadi tetamu Allah ni =)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...