December 1, 2012

i love f21 :)

“Shopping can do a world of good.”

ari ni nak cite salah 1 kedai feveret i :)
kedai ni best gile sbb ade baju & suar saiz besar sesuai dgn saiz i :)
design2 dia pung kena la ngan citarasa i...hehe gediks!
sebenarnye start beli baju kat situ bila baca blog2 fesyen ni...
dulu mcm takut nak masuk la igt harga tak mampu milik...
ye la saya kan surirumah shj...
tapi bila dah masuk skali, tiap2 kali pegi mesti beli 1 hehe...
baju dia best...kain dia tak tebal...nipis & sesuai ngn cuaca kita yg panas gile ni

saya ada tips sendiri kalau nak beli baju kat situ...

kalau kita suka satu2 baju tu tp mcm mahal kita tggu smpai next month InshaAllah baju tu dah turun harga :) sebab kat kedai tu ada satu sudut bargain sale...mane2 baju mcm dah lama sket dia turun harga...tuh sbb sy suka shopping kat FOREVER 21 :)

kasut ni saya beli tapi tak penah pakai lagi...tinggi giler tapi sbb saya suka saya beli la...masa tu bulan puasa...harga asal rm125 tapi ada less tinggal rm40 je...weehuuu!



satu hari nanti teringin nak pi Forever21 in Japan’s Harajuku...mcm best je...besar giler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...