November 3, 2009

BiLe SeLuaR LaMe MuaT BaLik...

1 Novembre 2009
Hehe...aku saje la try seluar lame yg dah tak muat. Seluar tuh aku beli raya thn lepas tp aku sempat pakai 2x je sbb lepas raya seluar tuh dah muat. Bile aku pakai longgor giler seluar tuh. Terkezut aku! Aku dgn hepinye pung menunjukkan kat hubby aku la..hehe

Memang berat aku dah turun 10kg skang akibat dr sakit yg ditanggung semenjak bulan posa ari tuh. La ni dah ok berat aku pung dah naik sket demi sket sbb aku dah kuat mkn balik walaupung sepatutnye aku kene berpantang lagi...hahaha..tapi seafud, chilies, daging, telur & yg gatai2 nih aku tak berani lg la....takot yg kat dalam tuh tak elok g...

Walaupung dah turun tp yg susahnye tuh nak maintain la...rektot ckp alang2 dah turun nih jaga la bdn jgn smpi naik balik...hah ko!sound baik punye...dulu bile tanye tak kisah kita gemuk tp bila dah kurus sket baru dia ckp...haha...nak kene diet ke?tp aku suka makan terutama nasi...sehari paling tidak pung 2x aku mkn nasi...tengahari & malam...camner nih?


Dahulu

Sekarang


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...