November 3, 2009

KaLaU SaYanG DiTinGGaL2KaN....

Hubby aku iaitu Mr Rektot & hubby Fara iaitu Mr.Hisham telah berjaya membuka company bersame2. Name company diorg Middlemen Excellent. Tgk name dah tau ape keje diorang kan...hehe..so skang nih diorng tgh pulun carik projek. Setakat nih yg aku tau diorg sebok ngn Hai-0 dan kipas angin Aerogas

So aku ni kenalah menyediakan fizikal & mental utk selalu ditinggal2kan. Selain tuh emosi gak kena stabil. Yer la dah la aku ni isteri mithali kunun2nye nak berkhidmat sepenuh masa utk hubby terchenta(hah mcm pelik jer aku sebot pkataan tuh) asyik dok kat umah je. Mesti aktiviti window shoping & kaki wayang Era terpaksa dikurangkan. Bukan tuh jer hari bekerja pung dah berubah. Hari Jumaat, Sabtu & Ahad menjadi hari yg paling bizi utk diorg. Hari bersama famili adalah Isnin, Selasa, Rabu & Khamis~itupung kalo takde org call.Huhu..

Aperpung aku terpaksa memahamkan diri aku sndri supaya memahami kerja rektot ku tuh. Org lain pung cam tuh gak. Jiran aku lagi kesian. Hubby dia kerja kilang 5h kerja 2h cuti. Cam tuh la rotate je. Tapi kalo cuti pung diorg duk umah jer sbb nak jalan2 pung ader motor jer. Camner nak naik motor sambil pegang anak 2org?So aku rase aku beruntung lagi la dr dia (hehe..ayat penyedap ati)

Oleh sbb rektot akan slalu kuar outstation dia telah merasuah aku la..hahaha...dia pasang streamyx kat umah, dia bagi aku laptop dia & game wii suh aku beraerobik kat umah je. Takyah susah2 nak pi kelas aerobik. Nih sume tak nak aku merayap sorang2 la tuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...