November 4, 2009

Lesen Keta Ku...

Semalam aku baru pi blajar drive setelah dipaksa oleh bie. Sebenarnyer aku dah mendaftar ngan Metro Driving School ujung tahun 2007. Siap byr RM400 masa daftar. Pas tuh aku tak pi2 kelas dia sampai aku nak pindah Sg Petani..hehe..Aku pi cancel ngn Metro & mintak balik duit. Nasib baik dpt balik tp RM350 jer diorg bagi balik.

Pas tuh pindah Sg Petani bie paksa aku pi daftar lagi kat sini murah RM630 je...Aku daftar June ari tuh..pi kelas..pi test..tp baru semalam aku pi blaja keta. Sebanarnye aku takot bwk keta..huhu..rase cam keta dpn nk langgor aku jerk. Semalam takot2 berani je aku bawak. Dahla cina tuh terus suh aku bawak kat jalan raya. Tapi jalan tuh lengang sket. Ari nih pi blajar g dia suh aku bawak ikot jalan pekan lak....huwaa...

Nih sume gara2 bie slalu kene pi oustation la nih. Nanti senang aku kat umah kalo nak pi mane2..kalo ikot aku aku call jer driver aku yg naik merc tuh...hehehe..cakap je nak pi mane dia anto kan..tapi kene bayor la...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...