November 3, 2009

k.a.m.i



Nama aku ina. Hubby aku jerri a.k.a rektot. Thn depan dah 3thn kitorg kawen. Tapi belum ade baby lagi. Semua org tanye kitorg nie merancang ke? Jawapannye ialah "A'ah kitorang merancang tapi Tuhan yg menentukan" hehe tensen je org2 tuh m'dengarnye. Belum nak dibagi-Nya. Nak wat camner. Sabar je la..

Diorg suh pi urut la suh pi cek doktor la...bile pi urut akak tukang urut tuh kata ok. Bile pi cek doktor...hehe....nih aku nak citer sket...aku pi cek kat Darul Ehsan Medical Centre sbb mase tuh aku dok kat Subang. Doktor tuh suh aku kuruskan badan dulu. Hampeh tul. Tapi mase tuh memang aku besar sket la...BMI aku 26..tapi skang BMI aku dah 21..dia bg aku obat tahan lapar. Lepas tuh aku tak penah pi lagi sbb badan aku tak kurus2...sbb aku takleh tak mkn..nih turun berat pung sbb sakit ari tuh tp la ni dah kuat mkn balik. Camno?

Aku igt nak try Biodex la....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...