July 12, 2010

j.a.l.a.n.j.a.l.a.n

11 July 2010

Sejak stokis ditubuhkan en.suami kena cuti hari ahad je la sbb isnin~sabtu kene pi stokis kalo takde outstation...dan hari ni dia dgn baik hatinya membawa aku makan kat nasi kandar line clear yg mana berkuatkuasa sejak april yang lalu telah menjadi tempat feveret aku...hehe...rupanya nak merasuah aku sbb malam tu nak tido kat stokis sbb nak tgk final WC kat screen besar bersama rakan2 se'spain'an...spain ke?haha....pas tu aku mintak rasuah lagi sebuah novel baru habiburrahman el shirazy~Bumi Cinta~hehe aku kan peminat setia habiburrahman ni....

So kitorg pung naik feri menuju ke line clear dgn muka kebulor...sampai2 kat sane tu dia...org beratoq smpi kluaq...dah mcm mkn kat nasi kandar beratoq pulak...aku pung dgn sabarnye pi la beratoq...mase tu baru kul 2 kot...pas tu nampak la sorang mamat ni ala2 familiar gitu...ala yg belakon hotel mania n sumpah bunian, ryzal...tapi aku biasa la taknak menunjukkan kepoyoan aku, aku wat dek je la...haha...kalo dia nak bg aku berator depan dia ok gak aku nak tangkap gambor ngan dia....haha siol je....

Lepas dapat je nasi beriani aku~tak main la nasi putih..hehe~aku pung pi tmpat aku n terus makan tanpa menunggu en.suami...hehe takpe dia memahami bini dia nih....tengah2 makan ade la sorang pompuan cantik ni nak dok kat meja kitorang...meja tu susun 8 kerusi...kitorg dok kerusi yg kat luar...dia nak masuk dlm tu la...lps tu ader 3 org lelaki skali ngn pompuan tu...tengah2 makan en.suami aku cakap tapi tak dengar suara dia itu ana raffali....aku ni tak paham sampai 3x aku ha ape? dia ulang lagi last2 br paham...mane la aku kenal ana raffali sbb tadi dia tak pakai baju kurung...hehe....sebenarnye aku tak minat lagu dia yg hujan bunga kat kuala lumpur tu...tu yang tak berapa nak cam orangnye...kalo yuna ke stacy ke dah lame aku tergedik2 nak tangkap gambor...sanggup la tinggalkan nasi beriani aku tu....

Lepas makan baru la aku buat2 pandang kat dia...tu pung jeling2 je...tak nak la nampak sgt aku tgh tgk dia...hehe...dia tak makan kat situ...diet kot...pas tuh aku berfikir...ish ish ish glamer sungguh line clear ni smpi ramai artis yg mkn kat situ walaupung kedainya cuma kat lorong2 je...lepas tuh aku pung berfikir lagi....nape la artis ni kalo keluar suka pakai spek mata hitam?en.suami cakap stylo....pas tu aku ckp takla diorg tak nak org kenal diorg...pas tu en.suami ckp mane ade artis yg tak nak org kenal dia...si ryzal & ana tadi tu mesti tensen sbb takde org nak tegur diorg or tangkap gambar diorg...aah betol gak...pas tu aku membuat keputusan yg diorg ni nak menyorokkan mata diorg supaya org yg tgk diorg nti tak tau yg artis ni pandang sape...ye kot?

Ape2 je la yg penting aku dpt mkn kat situ & dpt novel yg aku nak tu walaupung kat umah ader 3 lagi novel belom baca....hahaha....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...