July 8, 2010

u jump i jump

Malam tadi kul 10.30 kat tv2 ada cite Titanic....hehe lame giler tak tgk citer nih sampai sanggup la bersengkang mata nak tgk jack dawson sampai kul 2am....mase aku tgk citer ni dulu thn 1997...

Teringat lagi mase tu tgh tunggu result SPM...geng2 aku tak de sorang pung yang keje...biase la budak lepas SPM berkobar2 nak keje tapi kitorg relax je kat umah...so aktiviti utama adalah lepaking kat umah aku sbb mak aku keje....kul 2 diorg baru diorg balik umah masing2 sbb mak aku nak balik dah....

Mase citer nih kuar kitorg tgk kat vcd je kat umah faridah...mase tu aku,faridah,edah,salina n saper lagi yerk?tak igt la...oleh sbb umah faridah je ade vcd so kitorg naik basikal ramai2 pi umah dia kat tmn seri melintang....wah berkobar2 la masing2 nak tgk jack dawson....hensemnye dia time tu....tapi tak dpt nak feel sgt sebab subtitle melayu takde...huhu...walaupung tak berape nak paham sgt tgk je la...tu sebab mase jack mati takleh nak nangih kot...hehe

Lepas je tgk citer tu wah masing2 berlumba2 mengumpul barang2 titanic...ape je yg ade titanic kitorg beli...kalo aku pi kl diorg sume kirim tshirt titanic tu...poskad titanic abis kat kedai2 kitorg borong...ade keychain, cawan, majalah, pemadam titanic pung ade...giler...berabis ni...sampai kan paper bag pung beli...haha...masalahnya sampai skang aku simpan benda2 tu.....haha....

Aperpung aku giler lagi kat jack sampai skang...dan aku dgn poyonye telah menukar nama aku Ina Dicaprio....hehe...sengal!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...