July 13, 2010

~KaNToi~

Kantoi ni ada banyak versi~kantoi ngan husband, tunang or boipren~kantoi ngan famili or kawan2~kantoi ngan bos~macam2 kantoi la...yang paling tak tahan tengok muka orang yang dah kantoi...hikhik..muka menggelabah je :P

Ari ni aku nak citer pasal anak sedara aku a.k.a anak abang aku. namanya eyan. umur 24 tahun & nak kawen lepas raya nih tapi malam tadi dah terkantoi ngan tunangnye sampai tunangnye nak mintak putus...aku hanya mampu tersenyum je....nak gelakkan kesian nak marah tak sampai hati...hehe tuh la sape soh cari pasal...aku dah ckp dah dulu...jgn eyan jangan tapi tak nak dengor....sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga

Mak eyan soh aku nasihatkan anaknye sbb eyan ni ape2 mesti citer kat aku...yer la umur kitorg tak byk beza & kitorg membesar same2 tu yang rapat tu...tapi en suami kata"kita jgn masuk campur"~erk~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...